preskoči na sadržaj
Kreativni kutak

"Lektira u vrećici"

Malo drugačija obrada lektire u 4.a razredu 

laugh


Poticanje dječje kreativnosti je iznimno važno, i toga su svjesni i učitelji u RIVARELI. Učiteljica Aleksandra Krt odlučila je lektiru, česti kamen spoticanja u nastavi hrvatskog jezika, obraditi na malo drugačiji način – koristeći papirnate vrećice. Tzv. "Lektira u vrećici" je metoda obrade lektire koja aktivira učenike na rad kod kuće, a rezultate svog rada potom prezentiraju na satu lektire. Očekivano, prvi korak je da pročitaju lektiru u zadanom roku, te potom nabave papirnatu vrećicu. Prednju stranu vrećice oslikaju kao naslovnicu pročitanog djela ("Emil i detektivi"), a na stražnjoj napišu kratki sadržaj djela.

Glavni zadatak učenika je da u papirnatu vrećicu stave 10 predmeta koji imaju veze s pročitanom knjigom. Tijekom prezentiranja svog rada učenici iz vrećice izvlače predmete koje su u nju stavili i objašnjavaju zašto baš taj predmet zaslužuje svoje mjesto u njihovoj vrećici, i kakve veze ima s pročitanom knjigom. Učenici 4.A razreda s oduševljenjem su prihvatili ovaj zadatak, a fotografije njihovih "lektira u vrećici" možete pogledati u galeriji slika.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Betina Boban   datum: 8. 12. 2020.

Tražilica



IDIZ - izvješće

Savjetovanje mladih

Školska brošura


Katalog knjižnice


Društvene mreže

 


Medijska pismenost

Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 4. 2020.

Ukupno: 153635
Ovaj mjesec: 2086
Ovaj tjedan: 386




preskoči na navigaciju