preskoči na sadržaj
Vedrina iz virtualnih učionica

Moja obitelj

 

Ljubav je na prvom mjestu,

zdravlje, veselje i

majčin topli zagrljaj.

Moja mama kuharica je prava,

kada napravi ručak, sreća prava.

Materijalne stvari i nisu tako bitne,

jer to su stvari sporedne.

Zajedno gledamo filmove, kuhamo, pričamo, šećemo...

Moj tata je pravi matematičar,

iako je on po zanimanju statičar.

Uvijek mi pomaže oko škole.

Nešto najvrjednije što imam je moj brat.

Zahvalna sam što imam obitelj,

mislim da je to moje najveće bogatstvo. 

 

 

Učenica: Stella Škrinjar, 6.b

Učiteljica: Gorana Grgurević, prof.

 

 

  :: opširnije :: 


objavio: Betina Boban  datum: 15. 2. 2021. 12:00

"Čovječe, pazi da ne ideš malen ispod zvijezda!"

 

Naši osmaši nadahnuće za svoja djela pronašli su u čarobnom nebeskom svodu.

 

Učiteljica: Gorana Grgurević, prof.

 

 

Koračam ispod zvijezda 

 

U životu moramo sanjati, maštati, truditi se i raditi ono što volimo kako bi nam život bio ispunjen. Nema čovjeka koji ne sanja. Svatko od nas traži sreću na poseban način. Uspjeh će doći samo ako budemo radišni, strpljivi, pažljivi , ponosni. U životu nikada nije lako, te zato uvijek moramo dati najbolje od sebe i ne odustati od onoga o čemu sanjamo. „Čovječe pazi da ne ideš malen ispod zvijezda“, sjajna je poruka za to. Malen bi značilo strašljiv čovjek koja se boji svojih pokušaja, a zvijezde su velike i dostižne. U tome nam pomaže unutrašnja ljepota ne samo tjelesna. Lijepo je biti čovjek, voljeti, biti jak, hrabar, spreman pomoći drugima, siguran u sebe. Ne bojim se krenuti prema cilju koji će se jednoga dana možda i ostvariti, ali moram u to vjerovati i naporno raditi. Tek tada ću moći reći da koračam ispod zvijezda. 


Učenica: Erin Radizlović, 8.b


 

Koračam ispod zvijezda

 

Ležim na balkonu i gledam prekrasne zvijezde koje su prekrile nebo. I tako gledajući zvijezde razmišljam kako ću ostvariti svoj životni cilj. Znam da ću uspjeti u životu budem li imao dovoljno upornosti, volje i želje za tim. Svakog dana sam se trudio i uživao u tome što radim, na početku je uvijek bilo jako teško, ali nisam odustao i samo sam nastavio dalje. Išao sam sve bliže i bliže cilju i ponosan sam bio na sebe.
Iz dana u dan sam bio sve bolji i jači, nisam se obazirao na tuđa mišljenja, samo sam naporno radio. Brat me podržavao u tome i davao mi je snagu i podršku da nikad ne odustanem i da nastavim se truditi i dalje. Dani su prolazili, godine su prolazile i ja sam blizu svog cilja da ga konačno ostvarim. Nikada nisam gubio volju i želju i na kraju sam uspio u životu. Gledam prelijepe zvijezde na nebu i kažem sebi da sam napokon ostvario san i postao jedan od najboljih karatista na svijetu. Znao sam da ću uspjeti te ću se i dalje truditi i boriti. Nikada neću odustati i onda mi je samo nebo granica.

 

Učenik: Niko Zimaj, 8. b 

 

 

Koračam ispod zvijezda 

 

Dok sam u kolovozu kod mora gledao suze sv. Lovre, pomislio sam kako je to zvjezdano nebo savršeno. Zapitao sam se mogu li ljudi biti savršeni kao zvijezde. Zanima me je li moj najdraži pjevač John Lennon gledao u zvijezde dok je pisao pjesmu Imagine, u kojoj govori da želi svijet koji živi u harmoniji? Je li J.K. Rowling ideje za magiju Harryja Pottera našla u zvijezdama? Nalazi li se jedan od mojih idola Kobe Bryant među zvijezdama? Ili na koju li je zvijezdu filmski redatelj George Lucas poslao svoju "Zvijezdu smrti"? Jesu li zvijezde ponijele Alberta Einsteina u njegova istraživanja? Hodam i ja tako ispod zvijezda i mislim hoću li ja, isto tako kao svi oni, upravo u zvijezdama naći inspiraciju? Ako hoću, nadam se da ću biti isto ili približno uspješan kao oni. 

 

Učenik: Noah Mautner, 8.b

 

 

Koračam ispod zvijezda 

 

Zvijezde… volim zvijezde. Zbog njih noći nisu tamne. One krase nebeska prostranstva. Ipak, za mene zvijezde nisu samo nebeska tijela. Moje zvijezde su dobre osobe i obitelj. Zvijezde mi daju snagu. Svaku noć volim ih gledati i pritom razmišljati o ovom svijetu i o svom značenju. Kada se navečer vozim autom na trening, volim gledati zvijezde i tada se osjećam sretno i razmišljam o svim dobrim stvarima koje sam doživio. Zahvalan sam da mogu koračati ovom planetom i zabavljati se s prijateljima i imati obitelji. Jednog dana možda i ja zablistam kao zvijezda u ostvarenom snu dječaka. Kada proteknu godine i preselim se k zvijezdama, čuvat ću s neba i osvjetljavati put drugim naraštajima koji žele ostvariti svoj san. 

 

Učenik: Valent Šavor, 8.a

 

  :: opširnije :: 


objavio: Betina Boban  datum: 15. 2. 2021. 11:30

Zima iz perspektive mladih pjesnika i pisaca

 

I ove školske godine iz pera naših šestaša i osmaša u online nastavi, iznjedrili su novi mladi pjesnici i pisci. Njihova djela na temu "Zima u mojoj ulici" i "Bijeli san" možete pročitati u nastavku.

 

Učiteljica: Gorana Grgurević, prof.

 

 

Zima u mojoj ulici

 

Prošetao sam svojom ulicom,

nisam je prepoznao.

Bijela, svjetlucava i tiha bez

nas djece, kao da ne postoji.

Noćas je pao snijeg,

mekan i čist.

Blista na suncu.

Ulica nas zove.

Moram izaći s prijateljima.

Nemamo zimske opreme, još bolje.

Valjat ćemo se po snijegu. Roditelji će se ljutiti.

Došli smo kući.

Crveni od hladnoće, ali zadovoljni.

 

Učenik:  Antonio Pezer,  6.b

 

 

Zima u mojoj ulici

 

Stigla je zima. Iako je nisam htio ona se polako, ali sigurno uvukla u svaku ulicu grada pa tako i u moju. To više nije ona topla, sunčana ulica puna života. Sve je tiho i mirno kao da je zaspalo u duboki san. Nebo kao da je zaboravilo na svoje plavetnilo. Sada je sivo, puno oblaka koji su ga zatrpali i ne žele otići. Jedino kada vjetar svojom snagom zapuše tada se polako počnu kretati. Hladne kiše su česte, prečeste. Više bi volio da pada snijeg. Tada bi sve bilo puno ljepše i zabavnije. No, to se u mojoj ulici gotovo nikad ne dogodi. Zima u mojoj ulici pomalo je tužna, čak i orah pružajući svoje gole grane prema nebu zove sunce i tople dane. Potpuno ga razumijem i dok ga tako gledam kroz prozor razmišljam o zimi koja je tu kao i svake godine. Dođe i prođe, a ljeto se opet vrati. Ta misao me veseli. Zatvorim oči i zamišljam moju ulicu punu sunca, topline, veselih glasova ljudi i već osjećam miris ljeta. 

 

Učenik: Jan Šoljan, 6.b

 

 

Zima u mojoj ulici

 

Snijega ove godine nema, ali

dječjih osmijeha ima.

Svima je bilo teško, ali 

božićno veselje je jače.

Slušali smo pucketanje vatre

dok smo se grijali uz toplu čokoladu.

 

Učenica: Lana Korina Celić, 6.b

 

 

Bijeli san

 

Zima u mojoj ulici poprilično je mirna. Nema puno ljudi u susjedstvu, tako da se moji prijatelji i ja bezbrižno igramo i vozimo biciklima. Mala djeca šeću sa svojim roditeljima i igraju se u parkiću. Po cijele dane čuje se vika i dječji smijeh, a ponekad su roditelji u svojim pričama glasniji od djece. U mojoj ulici ima puno zimzelenog drveća tako da ponekad tijekom zime zaboravim da je zima. Hm, kada malo bolje razmislim ima i listopadna drveća pa se same grane vide, ali na njih baš ne obratim previše pažnje zato što se rastužim i vidim taj tmurni dio zime. Nažalost, snijeg nije padao već nekoliko godina, ali zato kiša zna danima neprestano padati. Čim kiša stane za čas svi su vani, netko radi u svom dvorištu, netko šeta, a moji prijatelji i ja trčimo za loptom. Brzinom munje opet se čuje dječji smijeh na igralištu dok se ne smrači ili ponovno počne padati kiša. Kada su lijepi dani, moja ulica toliko živne da zaboravim da je zima, a opet navečer kada zahladi svi se uvuku u svoje tople domove. Za vrijeme božićnih i novogodišnjih blagdana moja ulica posebno zrači. Svi se potrude ukrasiti svoje domove, terase, dvorišta, a i same ulice svijetle s raznim božićnim i zimskim motivima. Zima u mojoj ulici je gotovo savršena, ali kada bi zapadao snijeg moja ulica ne bi bila samo savršena, bila bi čarobna!  

 

Učenik: Dominik Bartolović, 6.a

 

 

 BIJELI SAN 

 

Kroz bijele magle sna koje se  pretvore  u snijeg, 
ja čujem njezin zov i u veselju 
     k njoj krenem, hodajući po snijegu. 
Skačući i trčeći kroz hladne pahulje  
i bjelinu koju krasi tišina. 
Pratiti svoj  put odgovor je na sva pitanja   
jer  tada  
veselju nema kraja, 
ali taj „zov“ je zov  tvoje  
obitelji.

 

 

Učenica: Ivana Orčik, 6.a

 

 

  :: opširnije :: 


objavio: Betina Boban  datum: 15. 2. 2021. 10:50

La mia camera

La mia camera e' grande e spaziosa. Le pareti sono bianche. Nella mia camera c'e' una grande finestra dalla quale vedo Businia. Vicino alla finestra si trova un bel divano grigio. Di fronte al divano ho un mobiletto giallo e sopra il mobiletto c'e' la tv. Ho anche un soppalco in legno sopra il quale c'e' il mio letto. A destra dalla porta d'entrata c'e' l'armadio. Invece a sinistra ho la scrivania nera perche' e' il mio colore preferito. Sopra la scrivania c'e' la playstation e il computer portatile. Nella mia camera gioco alla playstation, faccio i compiti, mi diverto a giocare con mio fratello e dormo. Quando ho un po' di tempo libero ascolto la musica. Dentro la mia camera c'e' tutto il mio mondo. Adoro la mia camera  perche' e' la piu' bella del mondo.

Liam Labinjan, 5.a

 

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 29. 5. 2020. 13:54

Le stagioni e il meteo

PREDMET: Talijanski jezik

Učiteljica: Andrea Anić

Tema: Godišnja doba i prognoza

Učenica: Stella Škrinjar, 5.b

 

 

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 29. 5. 2020. 13:45

Le stagioni

 Le stagioni             

     

                    Sono quattro le stagioni dell'anno

                    certe a volte provocano un po' di danno.

                    L'autunno con la pioggia inizia

                    ci offre le castagne come sua delizia.

                    L'inverno porta il freddo e la neve

                    e ricopre le montagne di un bianco lieve.

                    La primavera di fiori colorata

                    e' la stagione piu' profumata.

                    L'estate calda e soleggiata

                    e' per tutti la piu' amata.

                    Sono speciali le stagioni

                    perche' ognuna ci porta i propri doni.

                    Colorate di magia,

                    vengono, restano e se ne vanno via.

Liam Labinjan, 5.a

Učiteljica: Andrea Anić

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 29. 5. 2020. 13:41

Moderne bajke u 4.b

Da su slavni bajkopisci danas živi, bajke bi zasigurno izgledale puno drugačije... Pepeljuga bi blokirala maćehu i sestre na Facebooku, Snjeguljičina maćeha bi svakodnevno objavljivala svoje selfije na Instagramu, Ivica i Marica bi koristili navigaciju, a Crvenkapica bi pozvala 112 i spasila se od vuka...

Kako bi moderne bajke zvučale danas, pokazali su nam učenici 4.b u svojim originalnim modernim bajkama koje možete pročitati na sljedećoj poveznici:

Moderne bajke učenika 4.b razreda

 

 

Vila Svila

Bilo jednom, ne tako davno, djevojčica Yara je brala biljke za herbarij. Nije ni slutila da je ubrala biljku sa poljskom vilom, čuvaricom livadnog cvijeća. Kad su stigli kući, vila Svila je bila prestrašena i tužna:¨Gdje sam to stigla?¨ Uplašena je gledala oko sebe i vidjela teglu sa graškom i lojtricama, pa se odlučila sakriti u lišće graška. Promatrala je mirno djevojčicu Yaru kako zalijeva svoje cvijeće na balkonu i pomislila tiho u sebi:”Gle, ona kao i já čuva biljke, onda mora da je dobra.” Odjednom je naletio veliki čupavi crno-bijeli zmaj, kakvog vila Svila nikada nije vidjela. Taj zmaj je umjesto vatre ispuštao neki čudni urlik nalik na VAU-VAU. Djevojčici Yari nije bilo jasno zašto se njen psić Rio naljutio na grašak. Yara se približila grašku i ugledala malo prekrasno zeleno biće nalik na vilu. Gledale su se tako oči u oči i počele razgovarati. Vila je objasnila da čuva cvijeće po livadama, a djevojčica Yara joj je predložila da ostane s njima i čuva njeno balkonsko bilje. Da bi ju uvjerila da ostane, dovikne: ”Imam i jedno veliko iznaneđenje za tebe draga vilo!” Otrčala je veselo i vratila se sa ogromnim dvorcem, koji je napravila iz likovnog u školi. Vila Svila je otvorila širom oči i priznala da nikad nije vidjela tako lijep dvorac i da bi rado ostala živjeti u njemu. Imao je dva tornja, most, puno zelenila i u sredini bunar s vodom. “Mogla bih ostat tu i pomoći ti brinuti se o tvom cvijeću i začinima na balkonu”, prozbori vila Svila. Djevojčica Yara i njen pas-zmaj Rio su bili presretni sa novim članom obitelji. Svi su zajedno brinuli o cvijeću i kad bi išli šetati Ria, vila Svila je jahala na njemu misleći i dalje da je to njezin zmaj. U biti vila Svila se bila potajno zaljubila u čudnog čupavog zmaja, uživala u svom dvorcu, podučavala djevojčicu Yaru o vilinskim tajnama i svi su zajedno šetali po livadama i šumama i bili baš veseli i sretni.

Yara Babić Ribeiro

 

Princ i princeza

Bila jednom jedna princeza po imenu Yara. Živjela je sa svojim roditeljima u malome dvorcu na kraju grada. Princeza Yara je svakog jutra išla u Konzum po kruh, a putem bi maštala kako upoznaje svoga princa. Roditelji su je stalno pokušavali upoznati sa nekim ko`fol prinčevima. Kraljica: „Yara, ali tebi nitko ne odgovara!“ Kralj: „Kćeri, budeš li previše birala mogla bi ostati sama.“ Yara ih nije slušala, stalno je visila na Facebook-u, objavljivala selfije iz svakog kuta u nadi da će je njezin princ iz snova spaziti. Njezina prijateljica Claudia upoznala ju je sa jednim nabildanim Lukom kojem su njegovi mišići bili sve na svijetu. Yari se naravno nije svidio, a nije imao niti konja. Ema ju je zatim spojila sa Dominikom. Dominik je toliko volio plesati, da je jednom zaboravio Yaru u nekom diskaču i otišao u drugi. Nikolina i Samanta su došle na ideju da je upoznaju sa pametnim likom Branimirom. S njim je posjetila sve izložbe i muzeje, uzduž i poprijeko a romantiku je vidjela samo na slikama. Jedno jutro kad se princeza Yara probudila, bilo joj je dosta svega. Odlučila je otići do Plodina i počastiti se jednom velikom čokoladom. Tamo je srela svoju prijateljicu Leonu te joj se izjadala od početka do kraja. Leona joj predloži da proba pronaći svoga princa preko interneta. Yara je toliko željela pronaći svoga princa da je pristala. Yarin princ iz snova je trebao imati plavu kosu, plave oči, voljeti životinje pogotovo konje, da voli plesati ali da je ne zaboravi  u disku, pametan ali da je odvede i u prirodu a ne samo u muzej. Složile su one tako Yarin profil na Usamljenim srcima i čekale, čekale i čekale… Danima joj nitko nije poslao poruku. A onda jednog dana joj se javio jedan Šime. Šime je bio plav, imao je plave oči, volio je životinje (ali ne konje nego žabe), volio je plesati samo kada mora, a prirodu je obožavao što pokazuju njegove slike na profilu na kojima lovi žabe u barama. Nakon nekoliko poruka odlučili su da se nađu kod novigradskog vodovoda jer tamo ima najmanje prolaznika. Cijelim putem Yara je bila toliko uzbuđena da nije skužila da je obula dvije različite cipele. Ali to Šimetu nije bilo ništa čudno jer je on uvijek nosio dvije različite cipele. Umjesto cvijeća, sav uzbuđen, poklonio joj je teglu s punoglavcima od svojeg najzaljubljenijeg para žaba. Bili su to najljepši punoglavci koje je Yara ikada vidjela. Bila je to ljubav na prvi pogled!

Leona Andačić

 

Bajka o vještici koja umjesto metle jaše motor

Bila jednom jedna vještica po imenu Lila. Živjela je na samom kraju jednog gradića po imenu Zelenograd. Bila je to vesela vještica. Imala je lila kosu i nosila bajkerske crne čizme. Kaciga joj je bila puna perja. Zamislite umjesto metle koristila je motor ali ne bilo kakav. Njen motor je mogao letjeti po nebu. Jednog dana izašla je u svoj vrt prepun raznih biljaka i tamo zatekla uplakanog dječaka Grgu. Bio je jako tužan jer nije imao prijatelja. Lila ga je razumjela jer je i ona bila sama, ljudi su se bojali Lile jer je bila vještica i izgledala je čudno čak i za vješticu. Grgi to baš i nije smetalo jer nije imao prijatelja. Lila i Grga postali su pravi prijatelji. Grgu je naučila sve o motorima i čak ga je nekad znala odvesti na čarobnom motoru kući. Dijeca koja su to promatrala bila su u šoku, nije im bilo jasno to prijateljstvo. Grga se jako potrudio da ljudi upoznaju Lilu i da je zavole, a ona je za uzvrat obećala da će im pomagati u raznim poslovima. I tako su Grga i njegova Lila zauvijek ostali skupa i bili primjer pravog prijateljstva.

Lukas Mautner

 

Crvenkapica i vuk

Bilo je proljeće 2010. godine, u Parizu. Na 6. katu u neboderu živjela je Višnja, djevojčica od 10 godina. Baka joj je kupila crveni baloner, koji je Višnja obožavala. Stalno ga je nosila i svi su je nazvali Crvenkapica, jer je baloner imao crvenu kapicu. Baka je živjela u predgrađu Pariza. Jednoga dana mama joj kaže da bi bilo lijepo da iznenadi baku kolačima, koje su njih dvije ispekle. Crvenkapica je obukla svoj baloner i krenula je kod bake. U ruksaku je nosila kolače. Kako je baka živjela van grada, krenula je na put metroom. Mama joj je rekla da ne priča s nepoznatim ljudima i da ne skreće s puta. Kada je stigla u predgrađe, krenula je pješke do bakine kuće. Uz cestu je vidjela livadu, pa je odlučila da baki nabere buketić makova. Dok je brala cvijeće, s leđa joj se prišuljao vuk. Crvenkapica se uplašila , ali vuk joj je objasnio da joj neće ništa . Čak joj se ispričao što joj je prije nekoliko godina pojeo baku. Rekao je da mu je jako žao i obećao joj je da više nikada ne bi tako nešto napravio. Ponudio joj je da je otprati do bake. Crvenkapica je pristala. Kad su stigli do bakine kuće, bilo im je čudno što je kuća u mraku. Odlučili su se prišuljati do prozora da vide je li baka kući. Tada su vidjeli da je u kući lopov! Crvenkapica se jako uplašila, ali ju je vuk smirio. Uzela je mobitel i nazvala 112. Vuk je kroz prozor uletio u kuću i skočio na lopova, da ga zadrži dok policija ne dođe. Crvenkapica je tražila svoju baku, našla ju je svezanu za stolicu. Oslobodila ju je. Baka je bila presretna. Ubrzo je stigla policija. Malo im je bilo čudno što su djevojčica i vuk spasili stvar, ali shvatili su da je vuk zapravo dobar. Policajac se zahvalio vuku, a baka je u znak zahvalnosti odlučila zadržati vuka kao svog ljubimca. Živjeti će s bakom, ali naravno, u vrtu u svojoj kućici. Vuk i baka su postali nerazdvojni, a i Crvenkapica je obožavala dolaziti kod njih! Naravno, živjeli su sretno i dugo još puno, puno godina!!!

Nikolina Bošnjak

 

Captain Monkey

Godina je 2018. i u Monkeylandu vlada prava dosada. Ljudi su tromi, ne kreću se, za posao odavno ne znaju i po cijele dane se izležavaju na bazenima dok jedu svakojake slastice od kojih su sve deblji i deblji. Svi su im dano jednaki, toliko jednaki da se čak ni vrijeme ne mijenja i ptice ne pjevaju, vlada potpuna tišina. Jednog ih dana uznemiri neki čudan zvuk: fijuuuuu, fijuuuuu, rampapapaparam, pam, pam, pam, paaaaam…..čulo se ulicama metropole Monkeyland. Svi se čudili što se to odjednom dešava i otkud taj zvuk. Kako se zbog svoje debljine nisu mogli pomaknuti, mogli su samo nagađati što se dešava oko njih. Organizirali su hitan sastanak putem Zooma te iznosili svakakve teorije o čudnom zvuku: možda su se na Zemlju spustili izvanzemaljci, možda nas prate tajne službe, možda su se probudili zmajevi…bili su uzbuđeni jer se nešto novo događa u njihovim životima. Ulicama Monkeylanda kretao se bolid kojim je upravljao mali čarobnjak Captain Monkey. Imao je čarobne moći koje su izvirale iz njegovog čarobnog štapića. Captain Monkey bio je 10-godišnji dječačić pun energije koji nikada nije imao mira, nije se uklapao u dosadan život ostalih stanovnika. Jednog je jutra odlučio oživjeti Monkeyland. Smislio je super fantastičan plan: juriti ulicama Monkeylanda i elektro-stimulacijom potaknuti stanovnike na aktivan život. Prvog je dana obišao cijeli grad, napravio snimku ulica i plan oživljavanja. Dok se vozio kroz park pred bolid mu je iskočila djevojčica njegovih godina. Naglo je zaustavio i bolid i sav sretan upitao ju kako se zove. Bila je to Wonder Fly, mala čarobnica puna energije ali usamljena… U Monkeylandu nije bilo djece s kojima bi se igrala pa je onako usamljena smislila plan kao i Captain Monkey. Wonder Fly nije imala bolid već je gradom jurila rolama na nitro pogon. Bila je kao strijela! Tako su mali čarobnjaci krenuli u akciju oživljavanja stanovnika Monkeylanda. Jurili su danima i noćima i svojim čarobnim štapićima elektrostimulirali stanovnike. Kada bi ih pogodili prenijeli bi na njih svoju energiju. Nakon nekog vremena građani su postali aktivni, puni energije, počeli su se baviti raznim sportovima, odlaziti na posao u školu i vrtić. Počeli su uređivati svoje kuće, dvorišta i saditi u malim vrtovima….Monkeyland je oživio! Cijeli je svijet pričao o čudu iz Monkeylanda, a stanovnici su ga za zahvalu preimenovali u Monkey Wonderland!

Šime Babić

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 25. 5. 2020. 11:46

Kako izgleda jedan Lorenin tjedan?

PREDMET: Talijanski jezik

Učiteljica: Andrea Anić

Tema: Moj tjedan

Učenica: Lorena Kajinić, 5.a

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 19. 5. 2020. 12:21

Moje prometno sredstvo - 2.a

Spoj Likovne kulture i Prirode i društva

TEMA: Moje prometno sredstvo

Učiteljica: Tijana Mikoli-Celić

 

Nina Sančanin

Tea Valenta

Larisa Paliska

Melani Beaković

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 19. 5. 2020. 10:09

Dani, mjeseci, godišnja doba - Nika Karlović

PREDMET: Talijanski jezik

Učiteljica: Andrea Anić

Tema: Dani, mjeseci, godišnja doba

 

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 18. 5. 2020. 10:42

TZK u nastavi na daljinu - 3.a

Dok smo imali nastavu TZK se održavala u sportskoj dvorani škole ili kad je bio lijepi dan, išli bismo van. Sada, od kada sam kući jer nema nastave u školi, vježbam na različite načine. Ponekad vježbam uz učitelja Darija dok gledam Školu na trećem. Te su vježbe dosta teške, ali mi je zanimljivo to što su mu gosti hrvatski sportaši, a ponekad i moj tata za vježba sa mnom. Poslije podne sam ponekad sa svojom obitelji znao ići šetati u prirodu i brati šparoge u šumi blizu moje kuće. Išao sam i do mora i uživao gledajući more i hodajući po kamenju. Kad bi nam učiteljica poslala linkove za vježbu uključio bih tablet i vježbao na terasi sa mojom sestrom.

Od svoje pete godine idem na tenis. Trening je prestao kako se zatvorila škola. Srećom, od ovog tjedna opet imamo trening. U mojoj grupi nas je sedmero. Drago mi je bilo što su na trening došli skoro svi.

Puno mi je zanimljivije kada je TZK sa učiteljicom i sa svim mojim prijateljima iz razreda jer se tada zabavljamo igrajući graničar, i neke naše igre iz prvog razreda. Nadam se da ćemo se brzo svi skupa vidjeti u školi. A danas ću imati TZK na Franovom rođendanu. Sigurno ćemo se igrati lovice, skakat ćemo po trampolinu, igrat ćemo nogomet. Baš se veselim!

 

Andrej Jakovac, 3.a

 

 

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 18. 5. 2020. 10:36

Dvorci 4.b

Učenice i učenici 4.b vode nas u vrijeme vitezova i velebnih srednjovjekovnih dvoraca...

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 15. 5. 2020. 12:19

Jedan uobičajeni petak u Leonovom tjednu

PREDMET: Talijanski jezik

Učiteljica: Andrea Anić

Tema: Najdraži dan u tjednu

 

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 15. 5. 2020. 10:31

Majčin dan u 3.b

Povodom Majčinog dana učenice i učenici 3.b okušali su se u pisanju činkvine, naravno na temu "Mama".

Podsjetimo se:

Činkvina je talijanska narodna pjesma koja ima pet stihova. Ovo su njena pravila:

 

Prvi stih – Jedna riječ (Tema) mora biti imenica

Drugi stih – Dvije riječi – Pridjevi koji opisuju temu

Treći stih – Tri riječi – Glagoli

Četvrti stih – Misao od četiri riječi koja izražava osjećaj prema temi

Peti stih – Jedna riječ koja označava bit teme

 

Kako su se trećaši snašli u pisanju činkvine provjerite u nastavku:

 

Mama.

Dobra, draga.

Radi, kuha, sprema.

Moja mama je najbolja.

Srce.

Ana Jakus

 

Mama.

Dobra i vesela.

Uvijek žuri, voli plesati i zaigrati.

Sve za mene čini, to znam, zato joj ljubavlju uzvraćam.

Volim te.

Antonio Ćosić

 

Mama.

Jaka, hrabra.

Štiti, čuva, pazi.

Uvijek je tu za nas.

Mama.

Deni Aličajić

 

Mama.

Najmilija, najtoplija.

Tješi, ljubi, grije.

Moje srce je sigurno.

Mama.

Ela Sain

 

Mama.

Lijepa, topla.

Pleše, pjeva, ljubi.

Brižna prema meni.

Najbolja.

Florijan Mitrović

 

Mama.

Lijepa, najljepša.

Brine se, igra se, smiješi se.

Dobra kao kruh.

Sve.

Gabriel Križan

 

Mama.

Opuštena, nasmijana.

Voli, grli, brine.

Zahvalno je moje srce.

Ljubav.

Gaia Maria Peroša

 

Mama.

Draga, lijepa.

Grli, ljubi, pazi.

Ja nju jako volim.

Mama.

Luna Markežić

 

Mama.

Lijepa, dobra.

Veseli se, smije se i ljuti se.

Nježna je moja mama.

Ljubav.

Mia Klarić

 

Mama.

Ljubazna, simpatična.

Kuha, pere, pegla.

Mama je moja najbolja!

Radost.

Vid Anton Šepić

 

Mama.

Nježna, dobra.

Radi, pleše, pjeva.

Voli cijelim srcem.

Jedina.

Mihael Mečulj

 

Mama.

Draga, nježna.

Igra se, grli, poučava.

Zagrljaj je njen topao.

Sreća.

Nina Jajić

 

Mama.

Lijepa, dobra.

Voli, pomaže, savjetuje.

Najbolja je moja mama.

Ljubav.

Vita Ritoša

 

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 14. 5. 2020. 13:17

Ivana u očima 4.b

Nakon čitanja lektire "Priče iz davnina" učenici 4.b razreda dobili su zadatak da nacrtaju portret književnice Ivane Brlić-Mažuranić iz čijeg pera su se izrodile "Priče iz davnina" i prvi hrvatski roman za djecu "Čudnovate zgode šegrta Hlapića".

 

Claudia Krevatin

 

 

 

 

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 14. 5. 2020. 12:43

Astronauti iz 3.b

Sa svojim šarenim, trodimenzionalnim astronautima naši trećaši vinuli su se u zvijezde... 

 

Gabriel Križan

 

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 14. 5. 2020. 12:21

Učimo pjevačke glasove

Liam Labinjan, 5.a

PREDMET: Glazbena kultura

Učiteljica: Nataša Blašković

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 11. 5. 2020. 12:46

TZK u nastavi na daljinu

Nastava na daljinu podrazumijeva velik broj sati rada provedenih na računalu, u sjedećem položaju. Upravo zbog toga je potreba za tjelesnim aktivnostima i kretanjem nužnija nego tijekom našeg uobičajenog životnog ritma koji uključuje puno više kretanja. Učiteljica Tjelesne i zdravstvene kulture Marina Galić maksimalno se trudi motivirati učenice i učenike na razne vrste tjelovježbe koja će održati njihove mišiće aktivnima i očuvati zdravlje.

Učiteljica Marina svakodnevno prima puno video uradaka u kojima joj učenici pokazuju na koji način vježbaju i odrađuju zadatke iz TZK-a.

Danas ćemo pogledati kako to čine Marinela (7.a), Nika (8.r.) i Valent (7.a).

 

Marinela Juko, 7.a

 

Nika Dvorani, 8.r.

Valent Šavor, 7.a

 

 

 

 

 

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 8. 5. 2020. 11:01

Picasso u 3.b razredu

Učenici 3. b razreda izradili su slike po uzoru na velikog španjolskog umjetnika Pabla Picassa.

Sve njihove prekrasne uratke pogledajte u fotogaleriji.

Debora Barbarić

 

Antonio Ćosić

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 3. 5. 2020. 22:58

Basne iz 3.a

U trećem razredu učenici se susreću s basnom, književnom vrstom čiji nastanak seže u drevnu Grčku, a do danas je ostala gotovo nepromijenjena i jednako popularna. Nakon upoznavanja s poznatim basnama, 3.a je dobio zadatak stvoriti svoje basne. Donosimo vam nekoliko vrlo zanimljivih novih basni. Uživajte!

 

Lukava lija i lisica

Lukava lija Marta dobila je zadatak da napiše basnu. Kada je bila gotova, pokazala je zadaću mami lisici. Mama je odmah shvatila da je mala lija Marta prepisala basnu sa Interneta. Pa je mama lisica rekla: „Ne kiti se tuđim perjem!“.

Marta Tomašić, 3.a

 

Erik Ičin

 

Andrej Jakovac

 

Rei Markežić

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 29. 4. 2020. 21:46

Živa bića kopnenih voda - umne mape

Predmet: Priroda

Nastavna cjelina: Živa bića kopnenih voda

Zadatak: Umna mapa

Učiteljica: Ivana Lešina

Aurora Zancola, 6.b

 

Dora Matijašec, 6.b

 

Ema Tomašić, 6.b

 

Marc Vučić, 6.b

 

Tena Radigović, 6.b

 

Filip Javor, 6.a

 

Vesna Žinić, 6.b

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 27. 4. 2020. 22:16

Proljetna poezija u petom razredu

Iz pera naših petašica i petaša stižu nam prekrasni stihovi koji dočaravaju njihov doživljaj svijeta oko sebe... proljeće, životinje, priroda, Uskrs, online škola neke su od aktualnih tema koje su ih inspirirale i iznjedrile divne pjesme.

Predmet: Hrvatski jezik

Učiteljica: Gorana Grgurević

 

Leptir

Leptir!

Nježan, šaren,

leti, usrećuje, uljepšava.

U svima izaziva sreću.

Savršenstvo!

Melani Ćosić, 5.b

 

Sunce

Sjajno oko žuto boje,

Nebesko svjetlo to je!

Danju grije,

noću spi.

Sunce to smo svi mi !

Ivano Kmet, 5.b

 

Sunčan dan

Dan je sunčan i lijep.

Topao, smiren kao proljetni cvijet.

Želio bih trčati, skakati i igrati se,

u njemu uživati, radovati se, smijati i šaliti. 

Sunčan dan je moj najljepši san.

Antonio Pezer, 5.b

 

Pas

Veseo, zaigran.

Maženje, igranje, šetnja.

Volim se igrati s njim!

Oskar!

Nora Božić, 5.b

 

Viola 

Viola!

Gudačka, nježna.

Svirati, pratiti, uživati.

Ispunjenje i prepuštanje tonovima.

Koncert!  

Jan Šoljan, 5.b

 

Violina

Violina.

Gudačka, najmanja.

Svirati, slušati, uveseljavati.

Buđenje osjećaja, sreće i tuge.

Melodija!

Jan Šoljan, 5.b 

 

Ljeto

Ljeto!

Sve bliže i bliže,

a cvijeće zbog toga,

miriše sve jače i više.

Kratki rukavi,

jede se sladoled.

Toplina!  

Mateo Zugan, 5.a

 

Travanj

Travanj!

topao i hladan.

Igranje, pjevanje, skakanje.

Prva proljetnica, lastavice, zelena boja.

Proljeće!

Edenea Mazalović, 5.b

 

Šuma

Šuma!

Zelena, gusta.

Šapće drveću!

Ona je biser svijeta.

Mir!

Liam Labinjan, 5.a

 

Šparoge

Šparoge zelene i smeđe boje su.

Uspravne i tanke u šumi stoje.

Ljudi ih traže i beru.

Radost, pjesma, cvrkut ptica i smijeh.

Ubrane šparoge veliki su uspjeh!

Stella Škrinjar, 5.b

 

Uskrs

Zeko,

veseo i drag.

Bojanje pisanica.

Jedenje čokoladnih jaja.

Uskrs.

Lana Korina Celić, 5.b

 

More

More beskrajno, plavo.

Plivati, roniti, pecati!

To je prava avantura.

Ljepota!

Jan Šoljan, 5.b

 

More

More plavo i lijepo.

Kreće se, igra i pjeni se.

Svatko u njemu pliva.

More Jadransko!

Nika Karlović, 5.b

 

 

Hrvatska

Hrvatska!

Mala i jaka.

Istražujem, saznajem, živim.

Ljubav, sreća, veselje i prstohvat tuge!

Domovina! 

Natali Bogojević, 5.b

 

 

Online nastava

Od ranog jutra za računalom!

U pidžami sjedim.

" Fali mi škola"- mama veli!

Ali, meni  ne  fali zbog  učenja,

nego zabavnih prijatelja.

Nina Burić, 5.b

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 27. 4. 2020. 21:11

Neobičan umjetnički izazov u 4.b razredu

Boravak doma učenici 4.b iskoristili su za istraživanje i proučavanje umjetnosti uz poseban kreativni zadatak kojeg su dobili od učiteljice Jasne Andreašić.

Izazov je bio uz pomoć ukućana odabrati jednog umjetnika, pogledati na Internetu njegova slavna umjetnička djela, "prošetati" svjetskim muzejima i pronaći jedno djelo koje im se sviđa te uz pomoć materijala i rekvizita koje imaju kod kuće reproducirati odabrano umjetničko djelo.

Rezultat njihovog kreativno-istraživačkog rada možete pogledati u priloženom videu ili u fotogaleriji.
 

 

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 24. 4. 2020. 11:16

Tehnička kultura - praktični radovi

Učitelj: Ilija Babić

Mateo Kmet, 6.a

 

Ivano Bandov, 7.a

 

Ema Tomašić, 6.a

 

Lucas Fabac, 6.b

 

Marinela Juko, 7.a

 

Karla Vižintin, 6.a

 

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 24. 4. 2020. 10:22

Maslačci - 2.a

Predmet: Likovna kultura

Likovni problem: obrisna i gradbena crta

Motiv: Maslačak

Tehnika: Olovka

Matias Jerman

Nina Sančanin

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 23. 4. 2020. 15:13

Viola i violina

Viola i violina

 

Viola i violina

Nije ista njihova težina.

Violina je manja i uža

a viola ima većeg puža.

Mala je razlika u njihovoj veličini

ne razlikuju se previše ni u debljini.

Četiri žice ima svaka

viola je violinina baka.

Gudalom se svira po njima

Violina veće gudalo ima.

 

Stella Škrinjar, 5.b

Predmet: Glazbena kultura

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 23. 4. 2020. 13:48

Slikamo proljeće - 3.a

Predivni proljetni motivi stižu iz 3.a razreda. 

Fran Olujić

 

Eni Perić

 

Nina Rađaković

 

Andrej Jakovac

 

Adam Jugovac

 

Zoe Pištan

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 23. 4. 2020. 13:40

Dan planeta Zemlje

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 22. 4. 2020. 12:13

Glazbeni rebus Riane Krebel

Riana Krebel, 5.b

Predmet: Glazbena kultura

 

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 21. 4. 2020. 20:51

Spoj matematike i TZK u 2.a razredu

Učenici 2.a razreda vježbaju izgovarati višekratnike broja 4 bacajući i hvatajući loptu. 

Kako izgleda ovaj neobičan spoj matematike i tjelesne i zdravstvene kulture pokazat će vam Tereza Ukaj, Jan Orčik i Dan Marković.

(za pokretanje videa kliknite na video desnim klikom i odaberite PLAY).

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 21. 4. 2020. 20:26

Vjesnici proljeća u 4.b razredu

 

  :: opširnije :: 


objavio: Ljiljana Kostić  datum: 21. 4. 2020. 14:40
 


Tražilica



Savjetovanje mladih

Školska brošura


Omoguru

Erasmus+


eTwinning projekti


Katalog knjižnice


Društvene mreže

SLUŽBENA FACEBOOK STRANICA OŠ-SE RIVARELA

 

SLUŽBENI YOUTUBE KANAL OŠ-SE RIVARELA


Medijska pismenost

Dan škole


Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 4. 2020.

Ukupno: 46638
Ovaj mjesec: 2466
Ovaj tjedan: 280
Danas: 2




preskoči na navigaciju