Dani medijske pismenosti
U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku te brojnih drugih partnera i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja, od 19. do 25. travnja održali su se 4. Dani medijske pismenosti. Cilj ovog projekta je osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti i osigurati što većem broju građana, posebice djeci i mladima, priliku za učenje o medijima. Opširnije o Danima medijske pismenosti pročitajte OVDJE.
Naši sedmaši su, uz pomoć učiteljice Sanje i knjižničarke Betine, obnovili svoje znanje o medijskoj pismenosti - naučili su koje su to sličnosti i razlike između medijske i informacijske pismenosti te koja su uporišta medijske pismenosti. Riješili su anketu i Kahoot kviz. Zaključno, naučili su da je medijska pismenost ustvari neprekidan proces i koje su faze tog procesa (slika u prilogu).
Učenici su se upoznali i s fenomenom lažnih vijesti i "clickbait" naslova, te su imali zadatak stvoriti svoje lažne vijesti kako bi shvatili koliko je ustvari lako manipulirati medijima. Najbolje radove možete pogledati u Galeriji.