2020-12-08 12:00:00

"Lektira u vrećici"

Malo drugačija obrada lektire u 4.a razredu 

laugh

Poticanje dječje kreativnosti je iznimno važno, i toga su svjesni i učitelji u RIVARELI. Učiteljica Aleksandra Krt odlučila je lektiru, česti kamen spoticanja u nastavi hrvatskog jezika, obraditi na malo drugačiji način – koristeći papirnate vrećice. Tzv. "Lektira u vrećici" je metoda obrade lektire koja aktivira učenike na rad kod kuće, a rezultate svog rada potom prezentiraju na satu lektire. Očekivano, prvi korak je da pročitaju lektiru u zadanom roku, te potom nabave papirnatu vrećicu. Prednju stranu vrećice oslikaju kao naslovnicu pročitanog djela ("Emil i detektivi"), a na stražnjoj napišu kratki sadržaj djela.

Glavni zadatak učenika je da u papirnatu vrećicu stave 10 predmeta koji imaju veze s pročitanom knjigom. Tijekom prezentiranja svog rada učenici iz vrećice izvlače predmete koje su u nju stavili i objašnjavaju zašto baš taj predmet zaslužuje svoje mjesto u njihovoj vrećici, i kakve veze ima s pročitanom knjigom. Učenici 4.A razreda s oduševljenjem su prihvatili ovaj zadatak, a fotografije njihovih "lektira u vrećici" možete pogledati u galeriji slika.


Osnovna škola Rivarela Novigrad